Druk druk - Reisverslag uit Tauranga, Nieuw Zeeland van jonathanoppad - WaarBenJij.nu Druk druk - Reisverslag uit Tauranga, Nieuw Zeeland van jonathanoppad - WaarBenJij.nu

Druk druk

Door: Jonathan

02 Maart 2014 | Nieuw Zeeland, Tauranga

Inmiddels is week 8 van de lecturephase begonnen. De outreach begint dichterbij te komen. Afgelopen week zijn er taken verdeeld, er is een hoop te regelen, mijn taken zijn bouwveiligheidsinstructie, foto en video, organiseren en bijhouden van de EHBO-kist en sketches. Het was goed om te zien dat alle taken vlot verdeeld werden, we vormen een team dat elkaar goed kan aanvullen.
Onlangs zijn de werktaken op de basis herverdeeld, gedurende de week hebben we zo tien uur verschillende klussen. Ik zit nu op het valleyteam dat de vallei onderhoud en de carwash, dreamjobs! Ik heb het hier dus prima naar m'n zin.
Ook hebben we de laatste tijd een aantal leuke dingen gedaan hier, afgelopen week deden we tennis, airsoft, lasertag en zijn we zaterdag naar 2 stranden geweest. De eerste was hot pool beach, als je daar op de goede plaats een gat graaft kun je je eigen hottub maken. Op sommige punten kookt het water letterlijk. Ook zijn we naar Cathedrals Cove geweest, op dit schitterende strand is een aantal van de eerste scenes van Narnia met prins Caspian opgenomen.
Afgelopen maandag zijn we met een aantal studenten op het stadshuis geweest waar we officieel door de burgermeester ontvangen zijn om ons te verwelkomen. Erg gaaf dat een niet christelijke burgermeester zo positief ten opzichte van YWAM en het christelijk geloof staat.
De lessen hier zijn erg goed maar daar ga ik nu verder nu niet op in omdat ik dan nog wel een uur aan het typen ben.

• 04 Maart 2014 - 19:16

Jaco:

Heeey toffe broer,

Weer heel leuk om te horen hoe je het naar je zin hebt, hoe je helemaal tot bloei komt en je door alles heen merkt dat je op je plek zit. Wat ontzettend tof zeg al die activiteiten, zowel geestelijk, lichamelijk als praktisch met de spons en de emmer sop. Ik vond het gisteren zo leuk je eindelijk weer eens in t echie te spreken. Er gebeurt zoveel ook hier dat we eigenlijk gewoon een keer een bakkie met elkaar moeten doen. Mis je NL erg btw? En hoe groot is het team met wie je binnenkort op outreach gaat? Ook daar Nederlands sprekende gasten?

He wanneer je weer een beetje weet wanneer je online kan zijn hoor ik t wel!

Blijf genieten van het werk dat onze Vader door jou heen wil doen.

Jaco