Bijna weg - Reisverslag uit Giessenburg, Nederland van jonathanoppad - WaarBenJij.nu Bijna weg - Reisverslag uit Giessenburg, Nederland van jonathanoppad - WaarBenJij.nu

Bijna weg

Door: Jonathan

Blijf op de hoogte en volg

03 Januari 2014 | Nederland, Giessenburg

Voor iedereen die mijn blogupdates niet wil ontvangen, waarschijnlijk zit er onderaan de email die je ontvangen hebt een optie om je uit te schrijven. Mocht dit niet zo zijn kun je mij ook even een mailtje sturen.

Zoals bijna iedereen wel weet vertrek ik naar Nieuw-Zeeland en Vanuatu voor een Discipelschap Training School. In dit blog ga ik bijhouden wat ik zoal mee maak.

Met nog een paar dagen te gaan begint het toch wel een beetje vreemd te voelen. Komende dinsdagmiddag zit ik al in de lucht. Van deur tot deur ben ik 55 uur op pad en dat is bijna dubbel zo lang als ik ooit achter elkaar gereisd heb. Ik vertrek vanaf Amsterdam richting Bangkok, van Bangkok naar Taipei, van Taipei naar Brisbane, van Brisbane naar Auckland, daar slaap ik dan 1 nacht en dan de volgende dag met de bus naar Tauranga.
Mijn koffer is zo goed als gepakt en met wel veel zin in het avontuur dat ik samen met God aan ga nog een paar dagen te gaan moet ik nog een hoop dingen regelen.

Contact
Zometeen ben ik te bereiken via email en op Skype als jonathan.baan, hou dan wel rekening met het tijdsverschil van 12 uur. Dus 4 uur in de middag in Nederland is in Nieuw-Zeeland 4 uur 'snachts. Ook ben ik mobiel te bereiken op 0064-22-3193691.

Mocht je een kaart willen sturen, lijkt me leuk, houd dan rekening met dat ik 10 april richting Vanuatu vertrek. Gebruik daarom luchtpost (priority zegel) en verstuur hem uiterlijk 1 april. Dit kost €3,15 bij de TNT.
Het adres is:
Jonathan Baan
Marine Reach DTS
PO Box 1028
Seventh Avenue,
Tauranga, NZ 3140
New Zealand

  • 03 Januari 2014 - 11:52

    Nelly Jacobi:

    Hallo Jonathan,

    Goed idee om je vrienden en familie op deze manier op de hoogte te houden. Ik ben van plan je te volgen.
    big hug!

  • 03 Januari 2014 - 16:51

    Esther:

    He jona,

    ben benieuwd wat je er van gaat vinden!! word vast een super ervaring. Lange reis maar dat komt vast goed!
    succes!!! misschien zien we je zondag nog anders wens ik je heeel erg veel plezier en zegen toe!


    groetjes

  • 04 Januari 2014 - 12:22

    Frank:

    Hoi Jonathan,

    veel plezier, succes en Gods zegen in dit avontuur.
    We gaan je belevenissen op de voet volgen!

    Groetjes

    Frank, Cindy en kroost

  • 08 Januari 2014 - 18:17

    Corrie Meijering:

    Ha Jonathan,

    Wat een avontuur, God's zegen in deze bijzondere periode. Ik blijf je volgen hoor..

    Hartelijke groet,
    Corrie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 26 Dec. 2013
Verslag gelezen: 189
Totaal aantal bezoekers 2623

Voorgaande reizen:

07 Januari 2014 - 03 Juni 2014

DTS Nieuw Zeeland en Vanuatu

Landen bezocht: